Lilypie

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

2014. március 2., vasárnap

Itthoóóáán!

Igen haza értem hétfőn , anya és apa a brummogival haza hozott. Kicsit furcsa itt, mások a fények, hangok, szagok. Azt mondták nekem, itt fogsz lakni egy darabig, anya és apa fog gondoskodni rólad. Itt ez a másik lurkó pedig Samu a testvéred. Ő a Te okos bátyád, sok minden hasznos és haszontalan dologra meg fog tanítani.
Ezekben a napokban igazából szokom környezetet és a kinti létet.
Apa esténként vizes kádba dug amit nem szeretek, és ezt keserves sírással jelzem is. De apa hajthatatlan és végig csinálja az egész herce-hurcát. Pedig ennek semmi értelme, hiszen úgy is pisis és kakis leszek. Bár még csak párszor fürödtem, de már unom, hogy azzal példáloznak, hogy Samu így, bátyád úgy szerette a fürdést... Kérem szépen én Én vagyok Zsombor, nem pedig Samu (már megbocsájts bátyó). De azért apának nem maradtam adósa, amikor nem figyelt oda már kétszer is jól lepisiltem (hihi).

Volt itt védőnéni is és a doki bácsi is. Mind a ketten belenéztek a számba meg léptetni próbáltak, meg ilyenek. Amúgy meg anyával és apával beszélgettek.

TaZsoN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése