Lilypie

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

2011. december 26., hétfő

Ittvagyóóóóóóók

egy elektronikus napló amit még egy darabig apu vezet és a tisztelt olvasó ebből értesülhet miket élek meg.


2011.12.25-én Karácsony hajnali órájában (03:09) Csabi bácsi, Picúr néni és Eszti néni segítségével jöttem világra.
Nagyon megijedtem és a felém áradó fényt illetve a didergető hideget hangos sírással próbáltam elűzi. Még az ismerős hangok (anya szívdobogása, reszkető hangja, apa hangja) sem tudott megnyugtatni annyira, hogy abba hagyjam a sírást. Hát még apa ismerősnek tűnő hangja felől villanások is látszódtak ami tovább fokozta reszketésemet. Kis idő múlva éreztem, hogy valami nagyon hideg elvág anyukámtól. Ezek után egy puha, de biztos kéz elszakított a környezetemtől, megint fáztam és olyasmi közegbe helyeztek ahol eddig úszkálhattam. Igaz az utóbbi időben valahogy összement a fészkem. De ez nem volt valami megnyugtató és kicsit hideg is volt. Aztán szerencsére ez is véget ért és én ettől megnyugodtam és elhallgattam. Tettek velem ezt-azt. Valami labilis helyre tettek néhány pillanatra, majd olyasmit tettek a fej búbomtól a talpacskámig amivel szívesen játszottam a korábbi helyemen. Hihihi azzal szórakoztam, hogy húzogattam s ettől mami mindig viccesen szólt rám. De ez sem tartott sokáig és hiába kapálóztam nem tudtam megszerezni. Utána valami sziszegős dolgot dugdostak le a nózimba meg a számba. Vicces volt a hangja, meg kicsit csikizett is. Aztán valami másik bőrt kaptam magam köré, meg szorosan bebugyoláltak. Ekkor megint megváltozott a környezet kicsit bizonytalanul magához ölelt apa. Ismerős és megnyugtató volt a hangja. Ringatóztam mint mami hasában. Ez jó volt, de annyira mint amikor megint mamihoz tettek és megpróbáltak belegyömöszölni valamit a pofimba. Pedig pihenni szerettem volna, így nem igen hagytam magam, cuppogtam párat majd elszenderültem. Arra emlékszem halványan, hogy megint felnyalábolnak és zötyögős szerkezetre tesznek. Elhalkultak az ismerős hangok és kellemes meleg helyre kerültem.
Aztán arra ébredtem, hogy maminál vagyok, ő cirógat és mesél nekem, de olyan fáradt voltam hogy aludtam. Aztán valami furcsa ragacsos dolog jött ki belőlem, orromon számom. Nagyon megijedtem, főleg azért, mert megint nem éreztem mamit magam körül, azután elaludtam. Bár mami hiányzott jól esett a pihenés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése